joi, 22 august 2013

OTL - nota 4, stai jos!

Unele decizii şi mişcări făcute de cei de la OTL sunt foarte greu de înţeles. Una recentă are legătură cu desfiinţarea chioşcului de bilete din staţia D. Cantemir şi amplasarea unui automat pentru aservirea călătorilor.
Amplasarea automatului nu este un lucru rău în sine, ar fi fost benefică mai ales pentru momentele din zi în care chioşcul era închis, dar cu desfiinţarea chioşcului, cu asta au dat-o în bară.

În primul rând, teoretic un bilet cu două călătorii costă 5 lei. O călătorie cumpărată prin automat costă 3 lei, cu 20% mai scumpă. Şi deja eram printre cele mai scumpe oraşe când se vorbeşte de transportul în comun.
Numărul doi: dimineaţa, fără a fi aglomeraţie, în jurul automatului s-au strâns 4-5 oameni, aşteptând un client să îşi cumpere bilet. Vom reveni cu poze după ce începe anul şcolar, să vadă şi Csuzi ce minune a făcut.
Şi trei: din două zile consecutive, o dată am gasit pe ecranul aparatului mesajul: "Aparatul este temporar indisponibil".
Hocus Blogus

3 comentarii:

  1. sunt multe de spus despre OTL , si nimic nu e de bine insa nu stiu cine ar lua masuri in cazul respectiv, sincer isi bat joc de cetateni!

    RăspundețiȘtergere
  2. In dorinta lor de a-si eficientiza financiar afacerea, OTL uita ca serviciile sale sunt pentru oradeni... Daca miscarea asta cu chioscul ar fi fost facuta dupa un studiu minimal, cu siguranta era facuta altfel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Otl dificil sa se gandeasca la cetatenii din care traieste, asta este in general o caracteristica a Romaniei, mereu ne gandim la noi prima data si nu la cei din care traim!

    RăspundețiȘtergere